Nils Arne Hatleskog til Aibel AS

Stavanger, 30 april 2009

Nils Arne Hatleskog tiltrer 1. mai 2009 stilling som Senior Vice President Modifications i Aibel AS og vil inngå i toppledelsen.

Nils Arne har solid kompetanse fra olje- og gassrelaterte prosjekter, og har erfaring fra hele verdikjeden fra tilbud til prosjektgjennomføring, prosjekt- og verftsledelse. Han var tidligere ansatt i Aker Solutions som Executive Vice President for Energy Development and Services og rapporterte til konsernsjef.

Nils Arne, som er 44 år, er utdannet ingeniør fra Kongsberg Ingeniørhøyskole og har i tillegg ett år med Business Administration fra samme skole.

Administrerende direktør i Aibel AS, Jan Skogseth sier: “Vi ønsker Nils Arne velkommen til Aibel, med hans bakgrunn, kunnskap og erfaring vil Nils Arne kunne bidra betydelig til vårt selskap og til våre ansatte.”

For more information, please contact:

Bente Thornton
SVP Communications
Aibel AS
Tel: +47 85 27 28 51
Mob: +47 41 51 67 84
E-mail: bente.thornton@aibel.com

Aibel AS (www.aibel.com) er et av de største norske oljeserviceselskap som prosjekterer, bygger, vedlikeholder og modifiserer olje- og gass produksjonsanlegg. Med vår lange erfaring og høye kompetanse hjelper vi våre kunder til å oppnå økt olje- og gassproduksjon.

Med våre 4000 medarbeidere arbeider vi på nye og eksisterende felt og anlegg, offshore og på land, på faste og flytende installasjoner. Vi er lokalisert nær våre kunder og opererer ut fra de viktigste olje- og gass sentrene i Norge. Aibel er opptatt av å skape verdier for sine kunder og være en arbeidsplass som er utviklende og interessant for alle sine medarbeidere.

Published 2009-04-30, 08:00 CET Updated 2014-01-22, 03:33 CET

Document Actions